torsdag den 2. maj 2013

Sy selv børnetøj

Solen skinner, så det er tid til kjoler og sommertøj, selv om temperaturen stadig er lige lovlig lav.

 Jeg elsker at sy børnetoj. Dels fordi man hurtig er færdig og kan et resultat og dels fordi man kan tillade sig så meget. Og de mange bomuldsstoffer i shoppen er bare så velegnet til børnetøj. Dejlige farver, skønne mønstre, som man kan lege med. Og bomuld er rart at have på.
 Dette er et Minikrea-mønster. Jeg har syet en lille blonde på den nederste kant. Stof og mønster findes i shoppen.
 Denne kjole er syet i japansk bomuld. Skøøøøn kvalitet.
 Et Minikrea-mønster. Jeg er vild med Minikreas mønstre; de er enkle og nemme at følge og man får rigtig mange forslag til at variere det enkelte mønster. De kan virkelig anbefales for både nybegyndere og øvede.
Modellerne fås i shoppen.
Jeg ønsker dig en dejlig dag.
Marianne

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det sødt, Jeg er helt vild med den blomstrede nederdel, en skam jeg ikke længere har små børn!

    SvarSlet
  2. Tusind tak.
    Ja, den er jeg også vild med. Desværre har jeg ikke mere af stoffet.

    SvarSlet